به گزارش پایگاه خبری پدوک، آروین مرادی، سوارکار استان تهران، در نخستین روز مسابقات بینالمللی پرش با اسب CSI1 – جام مانتنا جاکارتا با عملکردی درخشان موفق شد عنوان نخست رده ۱۱۰ سانتیمتر را از آن خود کند.
مرادی که به نمایندگی از ایران در این رقابتها حضور دارد، در میان ۱۹ سوارکار از ۱۳ کشور جهان به میدان رفت و با وجود شرکت در مسابقات با اسب قرضی، موفق شد بر سکوی نخست این رده قرار گیرد.
در این رقابت، نمایندگان هنگکنگ و استرالیا به ترتیب مقامهای دوم و سوم را کسب کردند.
مسابقات بینالمللی پرش با اسب CSI1 – جام مانتنا جاکارتا از ۲۶ تا ۲۸ ژوئن ۲۰۲۶ در اندونزی در حال برگزاری است و نماینده کشورمان روز یکشنبه ۷ تیرماه نیز در دومین روز این مسابقات برای کسب افتخاری دیگر به میدان خواهد رفت.

