درخشش آلمان ها در مسابقات پرش با اسب جام ملت ها

جشن شادی زیر آفتاب برای آلمان در فینال درخشان بارسلونا!
و درخشش آلمانی ها در جام ملت ها!
جاگرنات‌*های پرش آلمانی به افتخار جام ملت ها پرواز می کنند!

انگار تیم آلمان در فینال جام ملت‌های پرش Longines FEI وجود نداشت، جایی که به نظر می‌رسید با پرواز بر فراز موانع در بارسلونا بال‌های خود را گشوده‌اند!

با سه راند بدون خظا بر روی موانع و لبخند و شادی در اطراف، موفقیتی شگفت‌انگیز برای آلمانی ها بود که با امتیاز نهایی 0 به پایان رسید.

یکشنبه اول اکتبر ۲۰۲۳ یک روز طلایی برای تیم آلمان در فینال جام ملت های پرش با اسب Longines FEI در بارسلونا بود، جایی که آنها قهرمان شدند.
نمایش‌های خارق‌العاده برای تیم آلمان ادامه داشت، که سه راند بدون خطا را پشت سر گذاشتند تا با امتیاز نهایی 0 به پایان برسد.

و نگاهی بیندازید به این سوارکاران

این یک پیروزی هیجان‌انگیز برای آلمان در فینال جام ملت‌های پرش با اسب Longines FEI بود و اولین باری است که آلمانی‌ها این عنوان معتبر را پس از سال 2016 به دست می‌آورند.

شکوه تیم آلمان با یک دور بدون خطای ورزشکار و‌ لنگر این تیم ، ریچارد ووگل، سوار بر کشتی شگفت انگیز و اسبش United Touch S، که با سبکی هیجان انگیز به خانه رفت، تثبیت شد!

تیم‌های:

  • 1. آلمان 🇩🇪
  • 2. فرانسه 🇫🇷
  • 3. بلژیک 🇧🇪

بترتیب اول تا سوم شدند.
کریستین کوکوک با Cheker47 و هانس دیتر دریهر با Elysium و ریچارد ووگل با United Touch S سه سوارکار بدون خطای آلمان بودند.
البته جانا وارگرز با Dorette با ۸ خطا به کار خود پایان داد اما مطابق مقررات خطا و امتیاز سه سوارکار برتر هر تیم محاسبه میشود!

برگرفته و ترجمه شده از سایت فدراسیون جهانی سوارکاری

*توضیح مترجم:
جاگرنات به عنوان یک موجود افسانه‌ای و یکی از قوی‌ترین و قدرتمندترین موجودات روی زمین محسوب می‌شود و به اعتقاد خودش، هیچ چیز و هیچ کس نمی‌تواند او را شکست دهد.

 

ترجمه وسردبیر: بهزاد حاجی کندی

 

برچسب ها :
پست های مرتبط

مسابقات پرش با اسب جام استاد زنده یاد علی رضایی

سومین دوره مسابقات پرش با اسب جام استاد زنده یاد علی رضایی از 11 تا 15 دی ماه ۱۴۰۲ در باشگاه سوارکاری استاد علی رضایی (بام)

16 دی 1402

دوره زبان انگلیسی تخصصی اسبی پدوک

کلاس های مجازی آشنایی با زبان انگلیسی تخصصی سوارکاری با متد پدوک تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است

19 آذر 1402

استیو گوردات قهرمان ۱۰ سوارکار برتر رولکس ۲۰۲۳ شد

استیو گوردات برای سومین بار این عنوان را در کارنامه خود ثبت کرد

18 آذر 1402

دیدگاهتان را بنویسید