سپاس نامه ای از زبان استاد مهدی جمشیدخانی

سپاس نامه ای از زبان استاد مهدی جمشیدخانی

متنی زیبا و با زبان دل توسط استاد بزرگوار مهدی جمشیدخانی که استوره تدریس و تعلیم در سوارکاری ایران است و کتاب های ایشان همواره در دانشگاه ها و کلاس های سوارکاری تدریس می شوند نوشته و برایمان ارسال شده بود که در زیر می خوانید :

سپاس نامه

امسال – 1393 – نهال کاشته شده در 67 سال پیش ببارنشست و من (مهدی جمشیدخانی ) مزد زحمات خودم را گرفتم.

من خودم را مدیون جامعه سواری می دانم که پیامم راگرفته و مشتاقانه به اندرزهایم گوش فرا می دهند.

امسال -1393- ابتدا اسفندیار هوشمند بزرگداشتی برایم برپا کرد، بعد مازیار قهرمان کشور شد، پس از آن شریسا جام قهرمانی درساژ را بالا برد و مسعود برجیان و نوشین ذوالفقاری هم درآزمون مبتدی درخشیدند و در آبان ماه هم سیروس قدرتی پور بزرگم داشت و سایت پدوک هم برای انعکاس این اخبار سنگ تمام گذاشت.

حال لازم می دانم از اسفندیار هوشمند و خانواده محترمش بخصوص میترا خانم، سیروس قدرتی پور و خانواده محترمش میترا خانم، خانم جان و آقای اصغر قدرتی پور، بهزاد حاج کندی و کارکنان پدوک که دربرپائی این بزرگداشتها کوشیدند و باعث سربلندی من شدند تشکر کنم.

اسفندیار، سیروس، بهزاد، شریسا، مازیار، مسعود و نوشین عزیز سربلندم کردید ممنونم.

 

مهدی جمشیدخانی

پاییز 1393

 

جهت مشاهده زندگی نامه استاد جمشیدخانی اینجا کلیک کنید.

برچسب ها :
پست های مرتبط

چگونه اسبمان را بشوییم

حمام کردن یک بخش مهم در سلامت اسب را ایفا میکند حمام کردن جزیی از تربیت اسب محسوب میشود که اسبها یاد میگیرند که با تیمارگر خود ارتباط خوبی برقرار کند و از کنارشان بودن هراسی نداشته باشد.

14 فروردین 1403

تغذیه اسب

انواع علوفه‌ها و خوراک‌های اسب را معرفی می‌کند. این شامل علوفه تازه، خشک، سیلو شده و مرتعی می‌شود، همچنین خوراک‌های انرژی زا مانند غلات، فرآورده‌های فرعی غلات، ملاسها و ریشه‌ها است.

11 آذر 1402

احساسات و عواطف اسب ( قسمت اول)

تلاش برای اثبات احساسات حیوانات و تفسیر صحیح رفتارهایشان، چالشی در علم شناخت رفتار محسوب می‌شود.

30 آبان 1402

دیدگاهتان را بنویسید